24.8.2016

24082016, otsikoton

Nyt soi:

Anna kirjoittaa:

"Toi sun kasvokuva näyttää ihan ylikontrastoidulta huulipunamainokselta XD
toi valotus vähän kusi tossa kokonaiskuvassa, tai toi valon ja varjon suhde."

Ei se mitään, muru.



Päärusetti, laukku, paita: Baby, the Stars Shine Bright
Hame: Anna ompelema @nohopeonmondays
Villakeeppi: KappAhlin lastenosasto pari vuotta sitten
Kengät: satunnainen ebay.com -löytö
Sukat: etsy.com, Forever Lace Boutique


En muista montako postausta sitten kerroin asetelleeni vaatehyllyn paksuja samettimekkoja ja villaisia asusteita vierekkäin. Silloin oli vielä helteistä. Viime viikolla lämpötila laski sen verran, että syksyin saattoi maistaa jo. Puut keräävät väriä pikkuhiljaa, ensimmäiset keltaiset koivunlehdet ovat jo varisseet alas tuulessa. 

Kaupungilla jotkut kävelevät yhä t-paidoissa ja shortseissa, mutta minä olen ollut aina se, jolla on ensimmäisenä kylmä. Ja kesäisin olen se jolla on viimeisenä kuuma. Hellerajan on rikkouduttava kunnolla ennen kuin otan pitkähihaisen pois, silloinkin varjossa, tuulessa ja kaupan jogurttihyllyllä se sujahtaa takaisin.

Näin juuri ensimmäisen kurkiauran. Yhtenä päivänä oli paljon sumua ja tihkusadetta, se teki minut onnelliseksi sadetakissani. En ole voinut hirveän hyvin, mutta olen meditoinut ja venytellyt enemmän, ne tekevät olostani kirkkaamman, hallitsen ajatusteni kaaosta paremmin ja venyttely on helpottanut jatkuvaa päänsärkyä. Anna lainasi minulle uusimman Potter-kirjan englanniksi eikä sen kieli olekaan niin vaikeaa, olen hämmentynyt sen helppolukuisuudesta. Syötiin eväsleipiä Alppipuistossa, sorsat uiskentelivat kateellisina vieressä. Vieressä Linnanmäen äänet kun vuoristoradat tekivät kierroksiaan ja syöksyjään saaden matkustajansa huutamaan kauhusta ja ilosta. On yhä enemmän hetkiä, joihin ahdistus ei yllä.

9 kommenttia:

  1. Ihana kuula että ahdistuksettomiakin hetkiä löytyy :) Ja kaunis asu jälleen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja tohon edelliseen, todellakin! Oon pari kertaa yrittäny soitella mut et oo vastannu, en tiedä onks tullu puhelut ees perille :o

      Poista
    2. Mulla hukkui puhelinta vaihtaessa kaikkien numerot! :D Laitan sulle viestii messengerissä. >>

      Poista
  2. Ihana asu! Ite odotan myös kovasti syksyä, itse asiassa lunta ja kunnon pakkasta. Uusin Potter oli yllättävän hyvä kun ottaa huomioon näytelmämuodon, tosin sen takia se oli kovin lyhyt (luin reilu kolmessa tunnissa).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mulla on vielä kirja kesken, en tiedä vielä tykkäänkö.

      Poista
  3. Niin ihana lookki ja kuvat on nättejä valotuksista huolimatta! ❤
    Tykkään aina sun asuista, yhdistelmät ja tyylit on todella kekseliäitä ja inspiroivia! ^_^

    Minä olen myös se jolla on aina kylmä. Kesällä on melkein aina huppari ja kaulahuivi. Siitä tietää, että on aikuisten oikeasti lämmintä, kun meitsi on ulkona ilman huivia kaulalla. x)

    ~ Frillycakes ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihanasti sanottu! <3

      Eikös pari kesää sitten istuttu Kaisaniemen puistossa Alternative blogs -miitissä, muistelen vaan että muilla oli kuuma ja sit meillä oli molemmilla pitkähihaiset paidat ja huivit? Ainakin muistelen näin olleen. :D Mulla on kultakalan muisti; hyvä mutta lyhyt.

      Poista
  4. mä olen se joka kulkee vielä capreissa ja t-paidassa, ja ihmettelen ihmisiä jotka on vetässeet takit ja kaulaliinat. :D ennen syynä oli mahd. korkeampi paino, mutta nyt ei sekään enää syynä.

    aivan ihana asu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mä oon just lähös kaverille ...pipo päässä, hupparissa ja neuletakissa. :''D Ja kiitos.

      Poista