6.11.2016

06112016, the 'fun' in funeral

Nyt soi: 

Nyt näkyy: 




Mekko: Baby, the Stars Shine Bright
Kengät: ebay.com -löydöt
Pitsisukat: etsy.com, Forever Lace Boutique
Hunnun taakse jäävä paita: Innocent World 

Päässä: 
Tarot -kortit XIII Death ja XIV Temperance,
Innocent Worldin bonnettiin kiinnitetty DIY-unisieppari,
jonka OTT-classic -inspiroitunut koristelu meni tosi pahasti överiksi
ja jonka kiinnittäminen päähän oli Elpin @viherpippurimarenki idea

Hiusten latvat on taas vaalentuneet itsekseen, sävyero on aika jäätävä...




Halloween, tuo kaupallistetun kuoleman juhla, ja nähtävästi minulle ainoa syy kipata päähän älytön kasa sälää. Olen yhden rusetin ihminen, sellainen joka jättää korunsa kotiin todettuaan yksityiskohtien olevan asukokonaisuuden tiellä. 

Idalla @maristola oli juhlissa arkku auki, se taisi olla koko lokakuun kohokohta. Oikeasti olen vain valkoiseen pukeutuva gootti, sellainen joka loukkaantuu henkilökohtaisesti nähdessään kenenkään muun pukeutuvan kokovalkoisiin.

Olen raivoissani myös liian aikaisesta ensilumesta, olen vihainen talvelle joka varoittamatta söi syksystäni sen harmonisimman osan. Minua yritetään rauhoitella, että kyllä se sulaa vielä, kyllä se siitä, mutta sääennusteet lupaavat pakkasta kymmeneksi vuorokaudeksi. Lunta on jo nyt kymmenen senttiä. Huijaatte, ei se siitä.

2 kommenttia:

  1. Kaunis kuolema ♥
    Ps. lempi häsäri blogistani sopii tänne: #kuoleminenonkivaa
    Nuorisomme ei voi pahoin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuorisomme ei voi pahoin, nuorisomme on kuollut.

      Poista