3.12.2016

03122016

Nyt soi:



Marraskuu meni jo, samoin marraskuun miitti, mutta tässä on sen asukuvat. Postailen näitä juuri ennen joulukuun miittiin lähtöä, tällä kertaa mennään Sea Lifeen ihmettelemään kaloja. Olen kiroillut aamupäivän nutturoita väsätessä ja saanut aikaan lähinnä sotkua ja niin takkuiset hiukset, etten tiedä saako niitä auki - toisaalta on ne aiemminkin auenneet ja vielä pahemmista kampauksista.

Sen verran kuin ehdin ennen miittiin lähtöä, 
tässä marraskuun parhaita:

Alennushintaiset mangot. Itiksen Cittarissa euron kilo. Tuijotin mangokasaa silmät pyöreinä typerän hymyn levitessä naamalle niin pitkään, että mangoja pinoon lastaava myyjä alkoi tuijottaa minua kasvoillaan  hämmennyksen ja kauhun sekainen ilme. Viikkoa myöhemmin Vuosaaren K-Supermarketissa syöntikypsät mangot 2 euroa kilo, ilmeeni oli varmaan taas aika hieno rohmutessani kolmea mangokiloa mukaan. 

Essencen kynsilakanpikakuivaussuihke. Olen todella, todellä kärsimätön ihminen, ja kaikki tietää miten kynsilakalle käy kun ei pysy minuuttiakaan paikoillaan. Viimeinen tippa oli Lidlin laventelikyntisen kassan ilme, se ei ollut ollenkaan hauskaa. Ei siinä muuten mitään, olen tottunut kohtaamaan tyylini vuoksi kaikenlaisia ilmeitä ja kommentteja, kaikkea järkyttyneen että lumoutuneen väliltä, mutta tyylini suhteen olen itsevarma. Kämäsesti lakattujen ja lyhyiden kynsieni suhteen en. Joka tapauksessa huoleni ovat nyt pois viedyt. Kynsilakka on kuivaa 30 sekunnissa. Sen verran jopa minulla on kärsivällisyyttä.

Ja siihen ne nähtävästi juuri nyt jäävätkin, tai ainakin tämä postaus jää, olisi tosi noloa myöhästyä omasta miitistään. Näin siitä jo painajaista. Samoin siitä, että olin unohtanut varata meille kahvilan, johon mennään Sea Lifen jälkeen. Nyt kalaan, heippa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti